Åh vad jag längtar!

Tills vi äntligen har fått klart allt med lägenheten och rensningen och det är dags att flytta in i huset!!! Så mycket som ska göras men det skiter jag i bara lyckan av att få bona om i sitt eget hus gör nog susen=)
Är efter i måndags i fas två av blonderingen och nu från sopsäck är det mer honungsparty i mitt hår och huvudet lyser i kapp med solen. Men jag ler och ser glad ut och hoppas dessa fyra veckor går fort=) Min frissa ska dessutom byta salong vilket jag välkomnar då den rätta avslappningskänslan inte infunnit sig då jag varit där.
Nu väntar fyra dagars välbehövd ledighet med fisen vid min sida, på fredag åker vi ner tlll svärisarna och umgås med familjen. Ska bli otroligt skönt!
Nu väntar jag och kissarna på fisen, som för övrigt fått nya kläder av sin gudomligt snälla sambo idag=)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina B

Stort grattis till ert husköp! Kan vi får se bilder på bloggen snart? Låter underbart, vi vet hur det känns när man får sitt alldeles eget. Ni vet väl att vi kommer och bär grejer när det är dags för flytt!!!



Kram från Vintertjärn

2010-05-24 @ 19:52:33
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0