Visning och 28 dagar till flytt...

Idag har vi haft visning på lägenheten och vi hoppas på att nån vill köpa vår mysiga lya trots att den kostar lite mer!
Har i övrigt haft en helt ok ledig dag, har städat hela förmiddagen, lunch på stan med fisen, mamma och lillebror och sen har jag och lillebror kikat på soffor. Hittade en fin som nog kan bli vår nya mys-soffa i allrummet! Måste ha fisens godkännande först bara=)
Ikväll blir det mys med syster och Elma medan herrn här hemma ska plugga till tenta som han har på lördag. Jo visst min kille han jobbar inte bara hundra timmar för mycket varje månad han pluggar också! Förhoppningsvis får han det lite lugnare nu över sommaren och sen ett killer-jobb i framtiden=)
Själv har jag haft det rätt lugnt på jobbfronten som vanligt varit på två intervjuer får se om det blir nåt, båda riktigt bra ställen så hoppas får man ju!
Lite bilder från veckan som varit:
Lillebror och Elmisen myser vid lunchen på stan!
Mamma får mosrdagspresent!
Fisens elever fixat fina blommor till visningen=)
Oj vad de ska få göra min brudbukett!
Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0