Update

Jo men hallå, regnet har slutat smattra och det är en rätt så härlig doft utomhus, själv har jag krupit upp i soffan sen jag kom hem och kikat på film i all min ensamhet. Fisen har jobbfest ikväll och då är det bara att mysa på själv så gott man kan!
Igår hade jag först liten lunch med mormor, syster och Elma, Malin och pojkarna och vi hade en mysig om än lite blåsig lunch på norra berget. Sedan ner på banken och lade upp lånen efter bästa förmåga, innan jag mötte upp syster igen och promenerade lite på stan och shopping till Elma=)
Tyvärr finns inte mina glasögon längre att få tag på, vilket suger så mycket jag hade verkligen hittat ett par som jag kunde tänka mig. Men det var väl helt enkelt inte meningen att jag skulle ha dem!
Fick iallafall äntligen tillbringa lite tid tillsammans med Linnéa igår kväll var så sjukt längesen det bara var du och jag och så skönt att bara prata och bara vara. Vi gör det så bra du och jag! Tyvärr blev det inga bilder då jag glömde kameran det blir nästa gång=)
I övrigt inga bud på lägenheten, vi fortsätter att ha visningar och hoppas på det bästa, packningen får vänta lite jag ska rensa undan lite gamla kläder och sånt i veckan så att det går lite smidigare när vi väl ska ner med skiten. Längtar efter huset med bävar för att ligga ute med dubbla hyror. Känns sådär.
Mormor och koncentrerad Viggo på Gullgården
Elma bus alltid på G!
Hugo funderar
Finaste mormor
I helgen blir det jobba och åter jobba, imorn lite grillning hos pappsen.
Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0