Holmö brygga och Viggo 5 år

Det är senaste myset vi varit på utanför jobbets fyra väggar...
I torsdags tog jag och syster med farmor ut på en liten tripp till Holmö brygga där vi åt fantastiskt gott och fick en fin dag då vi kunde slappna av, minnas morfar och bara må gott trots morgonens sorgestund.
På kvällen åkte vi och hälsade på Arvid och Edvin två nya stjärnor vars föräldrar Anne-Lie och Jacob var stolta med trötta!!! Kul att se er och mysa lite!!!
Igår efter jobbet hängde jag med fisen och hans arbetskamrater ut på after work, vi hade några trevliga timmar innan vi traskade hemåt och såg Avatar, (fisens tredje gång min första). Jag tyckte den vr helt ok, fantastiskt filmat och gjort så klart sevärd!
Idag lördag har vi trotsat regnet och gett oss ut på lite tapetkoll, börjar närma sig att hitta en fin tapet till sovrummet, det får nästan kosta vad det kosta vill, sovrummet är hemmets viktigaste rum=)
Sedan blev det 5-års kalas hos gudsonen Viggo och presenterna haglade=) Han verkade dock glad och nöjd med allt och har blivit en sån fin liten kille!!!
Nu ser vi klart på matchen mellan Nigeria och Argentina innan vi ska hämta Kina-mat och bege oss upp till Syster och Johan för umgänge och lite mer fotboll... det går inte att komma undan den...!
Arvid softar
Edvin och pappa
Grattis Viggo!
'
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin du va i håret!

2010-06-18 @ 09:36:11
URL: http://mudjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0