Jag leeever!!!

Har bara sjukt intensiva veckor sen flytten!! Vi trivs såå bra och njuter varje dag av lugnet,tystnaden och den fina omgivningen. Många Goa vänner har besökt oss för att inte tala om min fantastiska familj som hjälpte till i flytten, det var guld värt!!! Mycket är det vi ska göra därför har också bloggen g fått lida men nu ska jag ta mig i kragen och lägga in bilder från bl.a. vår mysiga helgtripp i helgen som var i Skövde med fantastiska vänner!!! Men först idag ska vi fira farmor som fyller 85 år och sen dans ikväll ! Kram & Puss så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt och höra gumman jag vart lite orolig tihi :)

2010-07-23 @ 11:19:57
Postat av: Anne-Lie

Äntligen en uppdatering! :)

Vi vill gärna komma ut och hälsa på er när ni kan ta emot besök i all er stök! Vi vet ju hur det är med nytt hus. Det ska bli så spännande att se!

Roligt att träffa er på dansen! Vi ses snart igen!



Kolla gärna in vår nya blogg, vi ska lägga ner hemsidan.

Massor med kramar

2010-07-24 @ 17:10:28
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0