Ibland måste man bara digga de som vågar ha svar på tal...


En kvinnlig lärare ~50 står med sin klass och väntar på tunnelbanan. Några fjortiskillar i klassen står och retar en popkille.


Fjortis 1: Du är så jävla ful, den enda anledning du kommer till skolan är för att du vill kunna kolla på oss andra killar!
Popkillen: Jag går i skolan för att jag måste.
Fjortis 2: Haha, jävla bög!
Läraren hör detta och avbryter genast konversationen.
Läraren: Nämen hörrni, så säger man inte. I den skola ni går i så visar man respekt för varandra.
Fjortis 2: Vadå, är det olagligt eller?
Läraren: Det vet jag inte, men man går inte runt och kallar folk bög! Du kan omöjligt veta om han är det eller inte.
Fjortis 1: Men man ser ju på honom att han är det.
Läraren: Men du kan inte veta om han är det eller inte.
Fjortis 2: Titta bara på honom så ser man det.
Läraren: Jaha, men när jag tittar på dig så tycker jag du ser ut som en bög du också!
Läraren går därifrån medans fjortisarna står kvar i tystnad.

/Tjuvlyssnat.se



Kommentarer
Postat av: noor

Fin blogg du hade :)

Ta gärna en titt på min blogg ..

2009-05-09 @ 23:17:46
URL: http://nooralewi.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-09 @ 23:22:02
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0