Ja veet...

Det var sjukt längesen och så galet mycket har hänt...!
Förra veckan styrde vi kosan upp mot Åre , 7 tjejer 1 stuga med 1 (ja det är sant) Toalett, Men oj vad mysigt och roligt vi hade! Fattar inte att man inte tar sig iväg oftare och åker slalom, Hann öva en hel del även om jag insåg efter första dagen att mina pjäxor är för små. Det blir till att köpa nya nu så jag kan införskaffa nya skidor till nästa säsong. Oj vad jag ska träna=) hehe. På lördagen när solen sken och vi åkte allt vi bara kunde kom ett chock-MMS via mobilen i liften.
Min bästa tjej Linnéa och hennes man Magnus hade fått en ny liten kille som ska heta Simon! 4 VECKOR FÖR TIDIGT!
Tur att Helena hade koll på liften annars hade jag ramlat av...=) Är så glad och längtar tills jag får träffa er=)
Har iallafall fått myst med Helena och Edward som är så stilig så! En riktig liten mysfarbror=)

I helgen ska fisen iväg åter igen och jag är ledig. På lördag blir det lite fest för syster som har fyllt år, vad festen innebär berättar jag mer om på söndag eftersom hon själv ännu inte vet =)

Lite bilder från Åre, resten kan ni kika på i facebook om ni har lust.

   

     

     

   

   

 

TACK TJEJER FÖR EN KANONHELG!!!

Osså här är Edward=) Så sööt!  (har snott ett från Helena=)

   

Kommentarer
Postat av: pernilla

hej! jag är en dålig människa som aldrig hör av mej.. men jag tänker pårej desto mera skaru veta :) puss å hoppas ni hade skit kul igår. här äre sjukstuga som vanligt

2009-03-29 @ 10:26:02
URL: http://pumzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0