Fredagsgos och lördagsmys=)

I fredags bkev vi bjudna till Anneli och Jacob på god tacopaj och trevligt sällskap, vi fick också äntligen träffa lilla Ossian som sannerligen kommer att charma många damer i sitt liv! Mig fick han på fall direkt (även fisen=) Tack snälla ni för en mysig spontan kväll! Lördagen började med jobb för min del, kunde inte säga nej när chefen frågade så jag jobbade fram till treslaget. Fisen begav sig till Timrå för hockeymatch tillsammans med min kusins man och jag åkte ut till Alnö och umgicks med min kusin och mina gudsöner.  Egntligen är jag bara gudmor till minstingen Viggo men vi ser dem båda som våra gudsöner jag och syrran=) Goa är de iaf och växer upp alldeles för fort som vanligt!!! Vi åt rågod pasta med sås som Patrik har som specialare tydligen och jag skulle kunna leva varje dag på vitlöksbröd. Det finns liksom ingen hejd....

Idag har jag bara farit runt och städat och tvättat lite, sov faktiskt länge men dagens höjdpunkt var nog ändå Mamma-Mia spinningen på Ego! Trots att inledningen inte blev som vi hade tänkt, Jag hade äntligen fått med mig systeryster som annats inte vill gå på spinning och vi kom i sista minuten och slog oss ner på varsin cykel. När jag börjar trampa känner jag att ena pedalen är helt sned och påkallar detta för spinninginstruktören som säger att det är nog ingen fara cyckla på du! Efter några minuters trampande känner jag hur hela pedalen far av, tur är bara att jag hinner inse det eftersom jag sitter fast med foten i trampen. "Ojdå" säger instruktören "jag är ledsen men det blir nog ingen spinning för dig idag. Säg till i kassan så får du en solningspollett". Thank you tänkte jag och ville bara slå alla därinne hårt. Jag hade ju laddat för alla låtar!!!  Då har jag världens bästa syster som överlät sin plats till mig eftersom hon ändå ville iväg till jobbet i lagom tid så jag fick spinna i hennes ställe. Tack darling, jag önskar att du också hade varit med. Hoppas de lagar cycklarna nu då det ska vara öppet hus hela veckan.... Känns skönt att ha kommit igång med träningen igen, Ska försöka hitta lite egna motivationsmål som tar mig åt rätt håll=)

Imorn är det att börja tidigt då vi har personalmöte på jobbet. Jobbar ända till 19 så jag är väl rätt mör imorgon kväll.

Middag hos Anne-Lie och Jacob


Fisen med Ossian i knät


Snyggingen=)


Med mamma Lina


Med faster Anne-lie

På besök hos fam. Palm


Hugo har precis fått lördagsgodiset!


Även Viggo=)


Fisen har lektajm med grabbarna




Viggo hjälpte mamma att göra marängsvisch!


Mums!


Maränger är goda som de är=)


Bus


Hugo ville visa sitt fina halsband


Och Viggo sin nya fina hjälm och sina nya pjäxor=)



Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Mjke

Hej gumman, det var länge sedan man hörde av dig..

Har kommit igång med bloggandet nu igen jag. Har även börjat.. Eller ska man säga fortsatt.. Redigera bilderna sedan vi fotade sist.. En bild ligger ute på min blogg.. Älskar den.. =)

Ska vi inte ses snart?

Kram

2009-01-12 @ 01:21:30
URL: http://mjke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0