Fredag!

Och medan alla andra jublar över två dagars ledighet håller jag mig lite lägre och försöker gilla läget att jag ska jobba hela helgen... Har jobbat till åtta ikväll och det var halt på vägarna när vi for hem, en bil hade till och med lyckats kört upp på mitträcket och snövallen som låg ovanpå.

I går var jag till Linnéa och myste, tog med mig världens sötaste mössa som deras lilla "groda" bara skulle ha=) Första presenten från moster Maria! Fick till och med nybakta semlor=) Det är inte illa!!!

Det allra bästa i helgen blir fröken Petterssons tjejfest imorn. Snacka om mysfaktor!! Oj vad roligt vi ska ha=) Mina allra bästa från jobbet ska med och det kommer att göra kvällen helt fantastisk! Ska knäppa så mycket kort jag orkar=)

Nu är det dags för sängen, de nya sängkläderna var inte helt fel igår!

Puss!

090205

Frejas kåtslag börjar ge med sig lite men är inte över=)



Tog med mig ett VÄLDIGT fint paket enligt mina mått mätt=)



Linnéa blev glad!!!





TACK gumman för en mysig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0