Vilken fest=)

Har man den fantastiska äran att arbeta på stadium i Sundsvall får man faktiskt en gång vartannat år delta i en olympiad som vi kallar det när de båda butikerna slåss om en buckla årets butik genom diverse friidrottsgrenar.
Fantastisk sammankomst som igår kväll gick av stapeln på baldershovs idottsplats. Eftersom jag inte var med fick jag i år höra de fantastiska resultaten och självklart vann mina kära medarbetare=) Vilken liga!!
Slöt upp med sällskapet på Norra Berget där det vankades buffé och glada sånger och en massa dansande...!
Nomineringar som årets kommentar, medarbetare och nykomling delades ut under hurrarop och en del fylleskrik.
Vi var alla på topp! Tja nästan alla! Tack alla för en fantastiskt rolig kväll!!!!
Roligt hade vi iallafall och kvällen slutade på aveny med ännu mer dans.... var trött och nöjd med utekvällen när jag damp ner i sängen=)

Har jobbat idag och sällan har jag sett tröttare medarbetare=) men vi klarade dagen med glans och jag åkte hem för att äta middag med några förbipasserande vänner till oss...(Stefan lagade såklart!)
Trevligt!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska sitta uppe några timmar och försöka skriva en skoluppgift...skulle vara skönt om hälften iallafall var skriven tills imorn så jag får mer tid över till annat.....

Idag är det även morsdag men har inte kunnat fira min kära lilla mamma idag pga jobb med mera....så det får bli på tisdag men du vet ju iallafall att jag älskar dig och att du är världens bästa!!!!


Iallafall...här kommer lite bilder från festen=)
Puss!

image155
image156
Jag och världens sötaste lillebror=)

image157
image158
Alla var inte lika nyktra=)

image159
Mikaela, Johanna o Kim

image160
Duktiga bröder som trubadurer!

image161
Mattias alias "fluff"

image162
The winners Stadium Birsta!!! Bra kämpat!!!

image163
Högtidliga tal av cheferna=)

image164
image165
Årets "nykomlingar"

image166
Årets medarbetare!

image167
Världens bästaste Jossan=)

image168
Grabbarna grus

image169
Helena och Thomas

image170
Dansen igång=)

image171
Pär!
image172
André som kvällens självutsedde konferencier=)

image173
Shake it=)

image174

image175

image176

image177

image178

image179

image180

image181

image182

image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0