Kändisbesök

Idag när jag vaknade dunkade huvudet och jag tog mig mödosamt till soffan där jag spenderade de två första timmarna av dagen. Sedan upp och skrubba lite på toaletten så den blev lite fräschare. Åkte och jobbade och kände mig som världens PMS-kärring. Varnade mina älskade arbetskamrater för mig själv och tog tag i dagens arbete. Efter nån timme i kassan dyker plötsligt ett känt ansikte upp och vem handlar om inte JOKER? Ja för mig är han iaf Joker, men han kallas väl för Johannes Brost också. Han stod där och såg precis som som han gjort i alla år, det enda som saknades var de blå glasögonen.... de var så härliga.... Det var tider det när Joker regerade på båten. Härligt....
Sen blev dagen bara bättre och bättre och även om migränen lurar så är jag nu vid gott mod!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, ja tänk om han bara visste hur han får människor på bättre humör där han går fram!

2008-10-29 @ 14:33:59
URL: http://baratankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0