Stadiummiddag

  Kan väl inte säga fest med tre tjejer på tjocken, resten antingen trötta, jobbandes eller ute på tillfällig permission från familjer så var det bara grabbarna som orkade hålla igång=) Men de gjorde det helt ok så bra jobbat!

Det är alltid trevligt att gå på fest men jobbarkompisarna, särskilt när man tycker om alla så mycket och kommer så bra överens. Därför kommer den dagen jag måste sluta att bli rätt så tråkig och ledsam, kan bara hoppas att jag kommer att umgås med flera iallafall!

Trevligt hade vi iallafall och här kommer lite bilder, tyvärr har något kommit i kameran så ljusetär väldigt diffust och har förstört många bilder:

       

     

     

     
   

    

Puss på er godingar=)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag fattar inte att jag inte vart modell istället för säljare asg

2008-07-22 @ 09:00:13
URL: http://josefinpettersson84.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj. Vad, eh, fint. Du lyckas då alltid få fram de lite bättre sidorna hos folk.

2008-07-23 @ 20:47:48
Postat av: Maria

hihi jag vet det är något jag har som lockar fram de sidorna hos er=) Tycker iaf att ni är fantastiskt vackra allihop=)



Puss!

2008-07-24 @ 00:28:06
URL: http://mirand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0