Sol och värme!

Hade precis skrivit ett långt inlägg och lagt in alla bilder osså råkar man trycka på någon knapp och hamnar på en helt annan sida... kan man bli galen????? JA!

Nåväl, igår var jag med mina tjejer på tranviken och vi hade kanonmysigt! Det blev till och med ett dopp för fröken Denkert! Fantastiskt kallt och hemskt men jag gjorde det! Brukar inte ske om det inte är humant varmt i vattnet typ 20 grader men nu gick det iallafall!

På kvällen blev det grillning hos pappa dit vi själv bjöd in oss=) Gott och härligt att kunna sitta ute så länge på kvällarna i värmen!

Idag var det om möjligt ännu varmare och vi tog oss ut till klippor vid havet för lite fläkt i värmen, jag och syster mötte upp mamma och hennes kompis Gunilla och vi låg länge länge=)
Jag brände mig igår rejält så idag fick jag ha en tubtopp på mig eftersom jag brände huden mellan brösten=) haha ja jag vet att det låter stört men jag bränner mig alltid på konstiga ställen. Idag har jag mest ont under röven så jag är väl känslig där med antar jag=)

Nu har vi ätit en brakmiddag som fisen lagat bestående av hemmagjorda hamburgare, strips och majskolvar. Så gott! (Jag fick i mig en 150 gr och Jonas och fisen åt 3(!) 150 gr var) helt sjukt! Men gott=)
Nu är de ute på en liten barrunda och tar en öl medan jag ska böka ner mig i soffan och se på tv=)

Idag åkte Kimsan in på BB och vi håller tummarna för att en ny lite skrutt ser dagens ljus snart! (om den inte redan har anlänt=)

Puss på er i värmen!

MIna girlies Helena och Sandra!


Fisen funderar under grillningen=)


FIna blommor jag fick bara sådär!! Love you!


Systrarna Zisters på soltur!


Gunilla och mamsen


Världens bästa!!!!!


Sötaste syster=)


Svensk sommar!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Hej Gumman!!

Du ser ju ut att haft hur gott som helst på dina lediga dagar ju , härligt. ja har saknat dig super duper mycket jag. Så jag håller helt med dig nu måste vi träffas snart igen, till veckan får vi försöka styra ihop något vet jag :)

puss och kram

2008-07-26 @ 22:12:24
URL: http://linnis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0