när ni får tråkigt..

kan ni göra som jag och lyssna på denna=) MIn favorit genom tiderna som alltid får mitt på bra humör!! Haha Jag har den i min Ipod och lyssnar när jag behöver=)


I övrigt en lovely lördag, jag har vikt tvätt, dammsugit och torkat så nu känns det städat! Har även hunnit ta med farmor på en liten promenix i blåsten till affären... måste ta vara på tiden med dem..man vet inte hur mycket man har kvar!!!

Nu ska vi stax iväg till Jonas och Lina på tacos och lite senare melodifestival även om det inte är några bra med ikväll enligt mig.. men det går nog bra iallafall=) Ledig och bara slappa imorn med! Eventuellt en prommis med Linnéa..ska verkligen ta tag i träningen till veckan!!!! Nu jädrar!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0