Helgen som gått....

Ännu en helg förbi och den har väl kantats mest av migrän och illamående för min del=) så less men nu börjar det släppa även fast huvuvdet känns uppstoppat med bomull!

I fredags hade jag en mysig dag med pappsen, vi tog en motorcykeltur och åkte ut på alnö , stannade till på spikarna och åt världens största räkmacka innan vi tuffade tillbaka. Hamnstugan är ett av Alnös absolut mysigaste ställen!  Sedan bar det tillbaka på hojen. Få gånger jag känner mig så bekymmerslös som när jag bara får åka med! Var dock farligt nära att få in ett bi när jag fällde upp visiret, har haft ett större antal bin efter mig de senaste dagarna och nu vet man ju att de börjar bli lite smått galna de små ligisterna så jag måste kolla upp om jag luktar nåt speciellt eller nå.....=)

     

På kvällen satte migränen in på allvar så medan fisen jobbade duktigt på bishop så låg jag och trodde jag skulle dö i soffan. Filmen var kass så det var lika bra=) Somnade med hopp om en bättre lördag.
Vaknade dagen därpå och kände mig rätt ok varpå jag for till jobbet och körde så hårt jag kunde i sex timmar.
Väl hemma började dunkande komma men jag gjorde mig i ordning till Linnéagummans tjejfest som jag längtat så efter. Jag masade mig dit och fick finaste merca-taxin av mamma( - puss för det) och festen kunde börja.
Inledde med en migräntablett som gjorde att jag lite senare satt och trodde huvudet skulle sprängas i småbitar och att jag var brännskadad på ryggen. Det kändes verkligen så. I efterhand har vi kommit på att jag kanske skulle ha ätit lite mer än typ bananer till lunch... Festen var iallafall himla trevlig även om jag var dåsig och jag följde till och med en stund på avenajsan fast det blev kort=) Tack tjejer och främst Linnea för en härlig kväll! Jag lovar att vara mer på G nästa gång=)

     

     


Idag låg jag däckad med huvudet fram till ett, sedan gick jag och Malin (brorsans tjej) ner till sporthallen och såg hans lag Sundsvall City spöa inte lika bra Granlo i finalen i helgens cup. Lillebror skötte sig galant och fick bara en klant-utvisning! =) Duktigt!
   

Nu har vi varit på big boy och ska slå på en film och mysa lite.....
Vi har för övrigt hittat en tomt....inte vilken som helst utan den tomten där man ser sitt hus....
Då är det bedrövligt att det inte är "bygga-hus-tider" nu.... man vill nästan gråta.....

Ses mina kära
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0