Lycklig i själen av en film

 

Oj oj oj... vi såg denna film igårkväll och har ni inte sett den..... SE DEN!!! Helt underbar film, vi skrattade och grät och skrattade och grät lite mer.... Längtar tills jag får köpa den på video! Har jobbat häcken av mig idag men haft ganska roligt på kuppen eftersom jag vetat vad jag skulle göra=) Träffade Linnéa en stund för fika efter jobbet alltid lika roligt även om jag var världens tråkigaste sällskap pga trötthet...sorry gumman lovar att vara piggare nästa gång=) Imorgon börjar jag itne förrän tolv så då ska jag sätta mig på morgonen och skriva jobbansäkningar, det har börjat röra på sig lite och jag ska söka tre jobb..även om ingen är heltid och mer än halvårsvikariat...suck. NU: "So you think you can dance"! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Finns den å hyra? Kramm

2008-08-13 @ 22:12:49
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej inte än! Den har nyss kommit ut på bio.....=)

2008-08-14 @ 09:13:12
Postat av: linnéa

Ingen fara gumman !! jag tuyckte vi hade det super trevligt ändå :) håller tummen på jobbena åt dig. Puss

2008-08-14 @ 20:05:10
URL: http://linnis81.blogg.se/
Postat av: Frida

Men vad heter den då?? Kan behöva lite känslosvall =)

2008-08-20 @ 15:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0