why isn´t my coffe as good as yours?

Är såå kaffesugen just nu men sitter hemma och funderar på hur jag ska koka kaffet bäst....
Det är nämnligen så att jag inte kan koka kaffet i den fina lilla silvriga kaffepannan som Stefan fått av sina föräldrar... utan jag kan bara koka kaffe i perkulator eller i bryggare... Visst det vore inget problem om det inte vore för att vi just nu använder en kaffebryggare som jag fick i julklapp. Detta är en budgetvariant och kaffet smakar Inte gott kan jag lova! Så det är ju bara att vänta tills i eftermiddag då Stefan kan koka det=)

Åker till Åre ikväll....inte så laddad just nu när man tittar ut och ser regnet ösa ner.... Men det är bara att göra det bästa av situationen och njuta av en avslappande helg med familj o fisen min!

Har inhandlat en extra underställströja idag så nu borde jag vara helt förberedd i klädväg så jag inte fryser om lilla mig.

Återkommer med bilder och rapportering efter helgens bravader....Håll tummarna!!!!!

På återseende och Puss & kram till er=)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0